Friday, October 18, 2013

PSG - AIX

Društvo,

francusko prvenstvo D1. Rukometna utakmica PSG - AIX. Mr. Fr. mi je obezbedio akreditaciju za sve zone. Što znači, teren, tribine, press, VIP,... Sve. Kao i obično došli smo 2h pre početka meča. Mr. Fr. je imao sastanak sa ekipom, a ja sam malo švrćkala po Stade "Pierre de Coubertin". 

Samuel Honrubia
Upoznala ekipu iz keteringa, tako da sada ne čekam u redu za piće ili hranu. Naravno da sam već upoznala sve igrače, trenere, rukovodstvo i njihove žene, devojke, decu. Junior Bojinović reaguje samo na srpski jezik, tako da sam mu omiljena drugarica. Jos uvek imam malo problema u odnosu sa Igorom Vorijem, ali verujem da je to zbog toga što misli da je super star. 
Ono što je bilo interesantno je to da je i direktor PSG u fudbalu, a samim tim i u rukometu bio prisutan na utakmici. Jean-Claude Blanc. Nisam propustila priliku, već sam se upoznala sa ovim Gospodinom, a on je Mr. Fr. i mene pozvao da budemo gosti na fudbalskoj utakmici PSG. Pisaću kako je bilo, ali ne znam kada, pošto još uvek nisam odlučila koju ću utakmicu da gledam. Oh, mukice moje....

Uskoro počinje Bercy. Odoh da gledam, a kasnije ću da vam pišem kako je bilo.

PR


1 comment:

  1. "... Što znači, teren, tribine, press, VIP,... Sve"
    Nadam se da im nisi upadala u svlacionice :-D. Sve u svemu rez je bio pozitivan (39:30) ukoliko nekog bude zanimao i taj detalj ;-).

    ReplyDelete