Friday, October 18, 2013

Pariz u Novom Sadu

Drugari,

za 38 godina mog života, nisam mislila da ću izgovoriti sledeću rečenicu.
Bila sam na godišnjem odmoru u Novom Sadu! Kako ovo zvuči čudno. Bili smo samo 15 dana. Kažem samo, jer je stvarno malo obići sve, videti sve, pričati sa svima koje sam ostavila nakon 38 godina. Ostavila? Zvuči malo grubo, ali samo sam ih fizički ostavila. Svi su i dalje u mom srcu i mislima. Pa čak i oni sa kojima nisam baš bila bliska i provodila puno vremena.
U ovom trenutku mi nedostaju reči da bih vam ispričala kako je bilo i koju emociju imam sada. Ne znam čak ni koju bih fotografiju ili grafije postavila kao prikaz moje sreće i odmora u Novom Sadu. Bilo je fantastično. Imali smo savršeno vreme, moja porodica je učinila da se provedemo kraljevski. Zahvaljujem im se na vremenu, strpljenju, ručkovima, večerama, kolima,....i konačno zahvaljujem se na količini emocija koje su nam darovali.

PR

1 comment:

  1. Moram priznati da cudno zvuci :-)
    U svakom slucaju nama je bilo vise nego drago sto smo te vidili. Ja licno nisam ni smio da trazim vise jer sam pretpostavljao da ce biti guzva. I ne zamjeram da znas.
    Bitno je da si se ti nama lijepo provela ... tako cemo i mi kod tebe ;-)

    Cuvaj se!

    ReplyDelete