Saturday, June 22, 2013

"Fete de la musique"

Drustvo,
pokusajte da zamislite "EXIT" ali po celom Parizu i to ceo dan! Ceo dan od 24h :)
"Fete de la musique" festival koji sada već ima ogromnu popularnost, što kod Gala, što kod dobrog dela ostatka Evrope, zaslužuje da vam malo i pišem o njemu. Neću puno, pošto nije bilo šanse da IGDE uđem. Zašto? Zato što su redovi bili kilometarski. Za divno čudo, juče je bilo i toplo i bez kiše što je i omogućilo ovoliko čekanje po slavnim mestima kao što su Louvre, Olympia, Jardin du Luxembourg i mnoga, mnoga druga. Sastanak sa mojim prijateljima koju su došli da obiđu ovu metropolu (i da malo šopinguju), je bio zakazan ispred Olymipe. Mi smo stigli sa skoro sat vremena zakašnjenja jer smo, naravno tražili mesto za parking. Kada smo ga konačno i pronašli, ostatak puta smo proveli u metrou. Karta za metro je za ovo veče koštala 3eura, ali...Metro je radio celu noć i karta je važila isto toliko (nije validna ako je držite pored mobilnog telefona). Nisam znala. Provlačila sam se kroz ogradu i pored osiguranja. Podsetilo me na školske dane i švercovanje u četvorci.
Sve u svemu, da skratim. Fantastično veče, začinjeno odličnom muzikom i dobrim prijateljima je recept za nastavak moje priče ovde u ovom gradu svetlosti.

PR

2 comments:

  1. Daj bona i koju sliku da vidimo ... nista od te svjetlosti i dobre atmosfere da stigne do nas. Drago mi je da si uzivala. I mi smo sinoc da znas :-). Proveli smo se bas bas odlicno.

    ReplyDelete
  2. Pa dobro znaš da kao pravi fotograf nemam fotoaparat. Još ni jednom ga nisam ponela :)

    ReplyDelete